
27 мар, 13:35
.jpeg)
Низька активність трейдерів зменшила залізничні відвантаження в напрямку портів
Низька активність трейдерів у закупівлі зерна у портах суттєво знизила активність залізничних відвантажень в напрямку портів. Ставки перевезення поступово знижуються. За всіма ознаками, цей тренд збережеться у найближчий місяць.
Про це повідомляє брокерська компанія Spike Brokers.
Відзначається, що у напрямку кордону ставки перевезення, як правило, включають митне оформлення та простій вагонів від 15 діб.
Ринкові ставки транспортування залізницею:
- центр – порт — 1550-1700₴/т (35-39$/т без ПДВ);
- центр – кордон Польщі — 2800-3100₴/т (64-70$/т без ПДВ);
- захід − порт — 1900-2200₴/т (43-50$/т без ПДВ);
- захід – кордон Польщі — 1500-2000₴/т (35-45$/т без ПДВ).
Водночас у Spike Brokers відмічають, що ринок фрахту річкою заспокоївся. Попит та пропозиція барж збалансувалися. Ставки в напрямку порту Констанца з Ізмаїлу можна знайти на рівні 35-40 €/т на кукурудзу. Транспортування соняшнику баржами в напрямку порту Сілістра з Ізмаїлу торгувалося за ставкою 50-55 €/т на березень. Ринок фрахту морем також просідає з огляду на зменшення активності відвантажень із України.
https://ukragroconsult.com/
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/335683.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM