
14 янв, 10:08
.jpeg)
Обсяги реалізації молока і кисломолочних продуктів на внутрішньому ринку в кінці року виявилися менші, ніж торік.
Позатим цінова політика основних операторів ринку свіжих молокопродуктів не змінюється, повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на ІНФАГРО.
Більшість виробників, як і раніше, намагається поступово піднімати відпускні ціни, хоча й не завжди успішно. Стиль роботи великих торговельних мереж теж не змінюється, вони дуже неохоче погоджуються на підняття цін.
Оскільки в передноворічний період продажі свіжих молочних продуктів завжди знижувалися, компанії звично запланували на цей період більше акційних знижок для мереж. У грудні продажі свіжих молокопродуктів кардинально не знизились до попереднього місяця, і у порівнянні з аналогічним місяцем минулого року (коли відбувалось традиційне сезонне падіння) відставання не дуже суттєве.
Інф. proagro.com.ua
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/334938.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM