27 сен, 16:26
Для покращення експорту необхідно ЄС субсидіювати виробництво залізничних вагонів-зерновозів
19 вересня за ініціативи посольства Швеції в Україні відбувся круглий стіл «Grain exports from Ukraine», присвячений актуальній темі експорту зерна з України через сусідні країни, зокрема Словаччину. Мета заходу – розвиток альтернативних маршрутів експорту, а також полегшення ситуації з продовольчою безпекою в усьому світі.
Міністр аграрної політики та продовольства України Микола Сольський зазначив, що через російську агресію та погрози заблокувати українські порти, назріла актуальна потреба розвивати наземні маршрути з України в Європу.
З метою забезпечення продовольчої безпеки Міністр виступив з ініціативою субсидіювати виробництво залізничних вагонів-зерновозів на заводах, які знаходяться в Польщі, Словаччині та Румунії. Це допоможе безперебійно транспортувати зерно залізничним транспортом.
«Щоб ці маршрути були постійними й ефективно функціонували в ринковій економіці, вартує зробити декілька речей. Зерно, яке прибуває до Польщі, Словаччини, Румунії, Угорщини, має далі переміщуватись. Ми бачимо гострий дефіцит потужностей по перевезенню. Кількість залізничних зерновозів в Україні становить приблизно 24 тисячі, а в Європі – близько 12 тисяч. Очевидно, що є гостра необхідність збільшити кількість цих вагонів», – зазначив Микола Сольський.
Міністр наголосив, що збільшення логістики залізничним транспортом зробить маршрути комерційними й конкурентними, стримає інфляцію, пов’язану з продуктами харчування.
Нагадаємо, що в Словацькій Республіки знаходиться один з найбільших заводів з виробництва вантажних вагонів в Європейському Союзі. Збільшення кількості вагонів-зерновозів дозволить зменшити дефіцит рухомого складу для перевезення зернових в ЄС та зменшити вартість логістики.
https://ukragroconsult.com/
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/333664.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM