01 фев, 18:04
Про це розповів Валерій Курейко, пасічник та співвласник ТМ «Знатний Мед», передає прес-служба компанії. Про це повідомляє agravery.com, пише agronews.ua.
«Серед основних факторів, що вплинули на скорочення експорту, можна назвати збільшення попиту в Україні в умовах пандемії та підвищення роздрібних цін на мед, що стимулювало багатьох бджолярів продавати свою продукцію на внутрішньому ринку. Головними чинниками, які вплинули на зростання внутрішнього споживання, є розвиток Інтернет-торгівлі», — коментує пасічник.
За його словами, усі попередні роки в Україні головним каналом був оптовий продаж меду-сирцю у 200-літрових бочках за кордон. Вважалося, що українцям дістаються «крихітки зі столу», фальсифікат чи мед низької якості. Минулого року ситуація кардинально змінилася, чому сприяло не лише збільшення попиту під час пандемії, а й розвиток Інтернет-торгівлі.
«Такі великі майданчики як prom.ua, rozetka.ua, olx.ua та інші маркетплейси відіграють ключову роль, надаючи можливість широкому колу споживачів купувати натуральний мед у будь-якій тарі — від скляної баночки 100 мл до пластикового відра 10 літрів та більше. Не менш важливу роль у комунікації між бджолярами та покупцями відіграють поштові оператори/ Найчастіше товар можна отримати протягом доби, а завдяки численним акціям навіть безкоштовно», — пояснює Курейко.
Таким чином, можливість замовити мед через Інтернет цілий рік у будь-який час доби та отримати його поштою в будь-якому куточку України призвела до суттєвого зростання продажів цього продукту. Інтернет-торгівлею займаються сьогодні не менше 10 тис. пасічників.
Инф. agronews.ua
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/331117.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM