19 ноя, 16:01
Оновлена економічна модель вантажного напрямку АТ «Укрзалізниця» буде заснована не на надприбутках від ажіотажного зростання цін на перевезення в піковий сезон, а на партнерських взаєминах з власниками аграрних вантажів і підвищенні ефективності перевізних потужностей завдяки їх рівномірному завантаженню протягом року. Про це заявив радник голови правління компанії Юрій Щукін, пише agronews.ua.
Як уточнив експерт, з метою впровадження нових принципів ТОП-менеджмент «Укрзалізниці» в даний час веде роботу в трьох основних напрямках.
“Це розширення продажу оренди вагонів-зерновозів на довший горизонт планування (до кінця 2022 р.), перегляд взаємовідносин з власниками аграрних вантажів та елеваторів та зміни нормативної бази та компонентів автоматизованих систем управління перевезеннями. Завдяки цим заходам вже вдалося розгорнути ціновий тренд оренди вагонів-зерновозів УЗ у бік зниження до економічно обґрунтованого рівня”, – сказав Ю.Щуклін.
При цьому експерт підкреслив, що головною умовою впровадження нових принципів економічних відносин між учасниками логістики аграрних вантажів є зміна нормативно-правової бази та статусу державного перевізника.
“Є чітка позиція керівництва “Укрзалізниці”, що наступний рік має бути для аграрного ринку зовсім не таким, як попередній. Новий менеджмент почав впроваджувати зміни, яких потребує ринок, але реалізацію цих рішень гальмує застаріла нормативна база. Весь ринок змушений жити за правилами, написаними для “Укрзалізниці” в минулому столітті, коли не існувало ні конкуренції, ні дефіциту вагонів, ні профіциту. Ці правила потрібно змінювати, і чим швидше, тим краще”, – вважає експерт.
Инф. agronews.ua
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/330138.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM