
17 ноя, 10:04
.jpeg)
Середньодобове навантаження зерна на залізничному транспорті за жовтень 2021 року становило 131 400 тонн. Це найбільший показник за останні 10 років, повідомляє пресслужба АТ "Укрзалізниця".
У повідомленні зазначається, що перевезення зерна зросло до 3,8 млн тонн, що на 8,1% вище за аналогічний показник 2020 року.
Влітку цього року УЗ заявляла, що вагонів-зерновозів у власності компанії не вистачає для задоволення потреб ринку. При цьому зернотрейдери нарікали на надання преференцій з боку компанії під час розподілу таких вагонів окремим учасникам ринку. У зв'язку з цим УЗ вирішила розподіляти послугу перевезення вантажів через систему "Прозорро.Продажі". Перший такий аукціон відбувся у серпні. Таким чином, компанія намагається ліквідувати можливі зловживання під час розподілу вагонів, у тому числі зерновозів.
За прогнозами Європейської Бізнес Асоціації, УЗ доведеться списати 62% напіввагонів та 100% зерновозів (понад 11 000 одиниць) зі свого рухомого парку протягом наступних восьми років. Через це вагони, які залишаться, можуть суттєво подорожчати.
Анна Лыса-Кузмич
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/330096.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM