Стало відомо, як зміняться ціни на яблука

20 авг, 14:01

Ціна на яблуко стартує з відмітки закінчення сезону. Про це розповів директор садового приватного підприємства в Чернівецькій області Михайло Телешецький, пише agronews.ua.

Він вирощує яблука переважно зимових сортів, адже вони мають більш пролонгований термін збуту, що дозволяє зібране у вересні яблуко продати в червні.

«Врожай очікуємо зібрати на рівні минулого року, ціну покаже ринок і кількість яблук, які надійдуть від інших виробників. Остаточну ціну сьогодні не можемо спрогнозувати, адже не знаємо, який урожай загалом буде в Україні та Польщі. Якщо яблука буде багато, гарної якості та не за високою ціною, приїде закордонний покупець з ЄС чи Азії», — розповідає Михайло Телешецький.

За його словами, врожайність може бути середньою, але в разі, якщо виробники притримають товар на весну, і в той період яблук буде забагато, ціна, відповідно, значно знизиться.

«Звісно, більше яблук усі виробники намагаються тримати до весни, до березня, коли зазвичай маємо високі ціни на продукцію. Але цього року так не сталося, оскільки всі виробники притримали яблуко і мали низьку ціну. Тому розумніше рівномірно розподіляти зібраний врожай: третину яблук продати до нового року, третину — в березні, решту — в червні», — радить Михайло Телешецький.

Підприємство закладає на зберігання в холодильні камери з регульованим газовим середовищем без кисню зібрані яблука в повному обсязі, і вони знаходяться там до продажу. Завдяки цьому яблуко зберігає свою щільність, властивості, вагу.

Клуб агроефективності: як виростити правильне яблуко. Михайло Телешецький розповідає, що продають яблуко як на український ринок, так і на ринки ЄС та Азії.

«Є певні умови, характерні для цих ринків, наприклад, одна з них — яблуко повинно мати 100% забарвлення. Також має бути певна щільність яблука. Тому правильне зберігання тут має велике значення, адже, приміром, постачання яблука на ринки Азії може зайняти до 1 місяця, тож важливо, щоб за цей час продукт не втратив колір, щільність, вагу», — пояснює Михайло Телешецький.

Він додає, що кожен ринок має свою специфіку, тому зараз виробники намагаються впроваджувати нові технології, нові насадження, щоб відповідати запитам ринків різних країн.

Инф. agronews.ua


Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/329000.html



Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM