
19 июл, 17:07
[234684](220x143).jpeg)
Цьогорічний сезон лохини в компанії BigBlue Organic Blueberry Farm, що на Київщині, обіцяє бути набагато кращим, ніж торік.
Про це повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на AgroTimes.
Господарство планує зосередити увагу на закордонних компаніях, адже тренд на органічну продукцію продовжує набирати обертів по всьому світу. Зокрема в Британії і Нідерландах відсоток органічної продукції вже становить 5%, а в Німеччині досягає 15%. Наразі компанія домовляється про поставку першої пробної партії органічної лохини до Скандинавії.
«Ми вирішили працювати не з холсейлерами, що купують просто лохину, а з компаніями, які купують саме органічну ягоду. За три роки роботи на конвенційному ринку дійшли висновку, що нам він не дуже цікавий в плані ціноутворення і додаткових умов», – зазначив директор компанії Олег Науменко.
Однак першу партію зібраної лохини компанія продасть в Україні за діючими контрактами в роздрібних мережах. Крім того, BigBlue Organic продовжить працювати з кінцевим споживачем, співпрацюючи з невеликими немережевими магазини «біля дому».
Инф. proagro.com.ua
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/328559.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM