В Corteva Agriscience розповіли про перший квартал в Україні

02 июн, 13:37

В Corteva Agriscience розповіли про перший квартал в Україні

Нещодавно Corteva Inc. представила загальносвітові фінансові результати компанії за три місяці, що закінчились 31 березня 2021 р. Але кореспонденти AgroPravda.com, поцікавились результатами в Україні.

Нагадаємо, згідно зі звітом у першому кварталі 2021 року чисті продажі та органічні продажі Corteva Agriscience збільшились на 6% порівняно з попереднім роком. Прибутки були у більшості регіонів, позитивну динаміку очолює двозначне зростання у Латинській Америці.

Продаж нових та диференційованих продуктів сприяв зростанню обсягів та цін у напрямку засобів захисту рослин. Чисті продажі та органічні продажі зросли на 12%, причому двозначне зростання відбулося у кожному регіоні. Продаж нових продуктів у напрямку засобів захисту рослин збільшився на понад 120 млн дол. США порівняно з попереднім роком.

Чисті продажі насіння зросли на 2%, а органічні продажі - на 3% у річному обчисленні, що зумовлено продовженням проникнення нових продуктів та зростанням місцевих цін, що більш ніж компенсувало вплив сезонних термінів постачання насіння в Північній Америці.

Стабільне зростання цін та збільшення обсягів, що в сукупності перевищило зростання витрат, призвело до збільшення операційної EBITDA на 14% до 904 млн дол. США проти того ж кварталу минулого року.

У першому кварталі компанія вжила заходів щодо зміцнення свого доступу та позицій у високомаржинальному ринковому секторі біологічних препаратів - і оголосила три нові угоди про співпрацю за цей період.

А яка ситуація саме в Україні? Читайте далі!

Про це кореспондентам AgroPravda.com, розповів Олександр Дмитрієв, керівник відділу маркетингу та комерційної ефективності Corteva Agriscience в Україні.

«Безумовно, перший квартал являється основним як для с.г виробників, які закуповують ЗЗР та насіння, так і для виробників і дистрибуторів, які прагнуть задовольнити потреби аграріїв. Тим не менше, ми прагнемо розглядати весь сезон загалом, починаючи з жовтня місяця. На нашу думку, основними факторами, які в першу чергу впливають на розмір ринку ЗЗР і насіння є - структура посівів (які саме культури і в яких розмірах планують сіяти або посіяли аграрії), наявність шкідників і хвороб в продовж сезону, наявність обігових коштів у аграріїв, ціни на майбутній врожай» – розповідає Олександр Дмитрієв.

За оцінками компанії, сільгоспвиробники суттєво не досіяли озимі культури у порівнянні до попередніх сезонів, а саме ріпак і озиму пшеницю у зв’язку з відсутністю вологи в період посівної. Недосів оцінюється приблизно в 500-700 тис.га. В першу чергу ця різниця буде засіяна соняшником і кукурудзою. Ці припущення підтверджує попит на посівний матеріал як кукурудзи, так і соняшнику.

В компанії очікують зростання посівних площ під кукурудзою на рівні +3...+5%, соняшнику +5...+7% до минулого сезону.

 

Незважаючи на низький врожай минулого року, надзвичайно високі ціни на с.г продукцію дозволили компенсувати втрати аграріїв від недобору врожаю. Безумовно, були регіони, де фермери отримали збитки. Незважаючи на це, ціни на майбутній врожай, а також сприятливі погодні умови протягом зимового періоду дають оптимізм на цей сезон для аграріїв.

«Ми вважаємо, що в цьому сезоні сільгоспвиробники прагнуть по максимуму використати сприятливі вищезазначені фактори для максимізації прибутку. Це спонукає їх використовувати найкращу генетику і технології захисту рослин. У зв’язку з цим ми спостерігаємо гарний попит на наше насіння соняшнику і кукурудзи. Можна виділити зростання попиту на ранні групи гібридів кукурудзи, зважаючи на зміни кліматичних умов, які ми спостерігаємо протягом останніх років та прогнозуємо на майбутнє. Також в порівнянні з минулим сезоном ми відмічаємо зростання попиту на насіння, оброблене преміальною технологією LumiGEN, що підкреслює підвищений інтерес українських аграріїв до інновацій у веденні сільського господарства» – продовжує Олександр Дмитрієв.

Негативні фактори на ринку насіння, які можна виділити і які торкнулися усіх гравців насіння, - це недостатня пропозиція гібридів, виробництво яких постраждало через несприятливі погодні умови у минулому році, а також збільшення часу постачання імпортного насіння через додаткові процедури застосовані на логістичних хабах в усьому світі у зв’язку з пандемією.

 

Стосовно ринку ЗЗР, наразі в компанії не спостерігають суттєвих змін в порівнянні з минулим роком. Враховуючи те, що сільгоспвиробник буде прагнути максимізувати врожай і в решті решт прибуток, в компанії сподіваються, що буде збільшуватися рівень інтенсифікації, в першу чергу, в сегменті фунгіцидів, за наявності шкідників - і в категорії інсектицидів. Можливо навіть зросте відсоток господарств, які використовують препарати цієї категорії превентивно задля збереження врожаю.

Питання ціни залишається, як завжди, дуже важливим, і сільгоспвиробники будуть шукати баланс між ціною, якістю та надійністю у застосуванні. В компанії бачать потужний і стабільний попит на інноваційні препарати, які базуються на сучасних винаходах дослідницьких відділів Corteva Agriscience, як то препарати на основі молекул Arylex active, Rinskor active, Зорвек та Isoclast active.

«Сподіваємося, що погодні умови також дозволять нашим клієнтам реалізувати весь потенціал нашої генетики і ЗЗР для того, щоб максимізувати свої прибутки» - резюмує Олександр Дмитрієв.

https://agropravda.com/


Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/327853.html



Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM