24 май, 18:06
GOOD Meat, підрозділ компанії Eat Just, яка першою у світі отримала дозвіл Сингапуру на продаж культивованого м’яса, залучив $170 млн нового фінансування. Про це повідомляє newfood, пише agronews.ua.
Компанія спрямує інвестиції на збільшення потужностей виробництва та подальші дослідження і розробки.
Eat Just отримала дозвіл на продаж культивованого м’яса в грудні 2020 р. Невдовзі після цього продукція GOOD Meat з’явилася у ресторані «1880». З тих пір заклад пропонує відвідувачам лабораторно вирощену курятину. Також інноваційне м’ясо можна замовити доставкою через foodpanda.
За допомогою інвестицій Eat Just розширить доступність свого продукту. Зокрема, GOOD Meat з’явиться в ще одному ресторані — Madame Fan JW Marriott Singapore.
У JW Marriott говорять, що в певний час доби вони цілеспрямовано замінять свою звичайну курку на культивовану версію GOOD Meat. Для початку, GOOD Meat замінить звичайне куряче м’ясо для доставки товарів, замовлених по четвергах, починаючи з 20 травня.
Раніше генеральний директор і засновник компанії EAT JUST Джош Тетрік сказав, що він бачить світ, в якому “ресторани викреслять звичайне м’ясо зі свого меню”. До слова, яєчні продукти рослинного походження Eat Just уже повністю замінили свої традиційні аналоги в деяких мережах ресторанів.
Поки що Eat Just залишається єдиною компанією у світі, яка може продавати культивоване м’ясо, а Сінгапур — єдиним місцем, де компанія здатна це зробити. Однак інші країни та компанії вже перебувають у процесі надання та отримання регуляторного затвердження. Ймовірно, що наступного року цей ринок розшириться та отримає нових гравців.
Инф. agronews.ua
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/327803.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM