16 май, 15:02
В Україні поступово набирає обертів сезон місцевої спаржі, але ціни поки утримуються на відносно високих рівнях. Поточний сезон спаржі на українському ринку стартував приблизно на два тижні пізніше, ніж в минулому році, а ціни на перші дрібнооптові партії були в середньому на 15% вище. Про це повідомляє EastFruit, пише agronews.ua.
На поточний момент пропозиція місцевої спаржі на українському ринку до сих пір обмежена, а якісну продукцію все ще пропонують досить дорого. Так, великим виробникам, які мають контракти на поставку спаржі в мережі супермаркетів, поки вдається відпускати свою продукцію від 200 грн / кг ($ 7,20 / кг), а на початку тижня на полицях самих магазинів роздрібна ціна могла доходити і до 500 грн / кг ($ 18 / кг).
Що примітно, на подібні цінові рівні можуть розраховувати лише деякі великі виробники, у яких налагоджені контакти з мережевим роздрібом. Тим часом, для дрібних фермерів ситуація виглядає не настільки райдужною. Так, активне зростання популярності спаржі в Україні в останні кілька років закономірно призвело до збільшення площ під її вирощуванням, а виробництвом масово зайнялися аматори і невеликі фермерські господарства.
В результаті, на оптових ринках південних регіонів, де спаржа дозріла раніше, вже зараз присутні пропозиції дрібнооптових партій спаржі за цінами до 100 грн/кг, а самі виробники отримують ще меншу ціну. При цьому в даному випадку мова йде про низькоякісний продукт з ушкодженнями від заморозків або нестандартного зовнішнього вигляду і без упаковки.
Що стосується перспектив сезону, великі фермерські господарства лише з наступного тижня почнуть основні поставки спаржі в мережі супермаркетів і підприємствам HoReCa. Після збільшення пропозиції ціни, природно, знизяться, але прогнозувати їх точний рівень в розпал сезону поки складно. З одного боку, в Україні виразно зростає виробництво спаржі, і її пропозиція істотно збільшується з кожним роком, чинячи тиск на ціни на ринку. З іншого боку, попит на спаржу в поточному сезоні буде вище на тлі активізації роботи підприємств HoReCa після ослаблення карантинних норм в країні. До того ж, розкид цін на ринку буде продовжувати бути дуже широким, так як великим виробникам, які працюють з мережами супермаркетів, в будь-якому випадку вдасться утримувати ціни вище в порівнянні з дрібними фермерами.
Инф. agronews.ua
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/327675.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM