15 янв, 12:05
Проведена компанією «Стодола», яка наприкінці 2020 року презентувала серію органічної консервованої продукції. Про це повідомляє organicinfo.ua, пише agronews.ua.
«Стодола» запропонувала одразу понад 50 найменувань продукції глибокої переробки: соуси та кетчупи, консервовані та мариновані овочі, овочеві соки та чіпси, консервовані овочеві салати та супи, а також варення.
Більшу частину овочів компанія вирощує на власній ділянці, інші закуповує у перевірених органічних виробників з усієї України, а частину інгредієнтів все ж доводиться імпортувати.
Тому компанія розробляє власні рецептури та технології виробництва, щоб мінімально залежати від імпортних продуктів та мати змогу запропонувати споживачу якісний продукт за аргументовану ціну.
“Красно дякуємо за довіру та підтримку компанії Органік Стандарт в процесі нелегкої сертифікації, яка зробила нас тільки краще і сильніше. Вже незабаром шукайте наші нові органічні товари на полицях магазинів!”,- повідомляє прес-служба компанії на фейсбук сторінці.
Також повідомляється, що в новому сезоні переробки 2020-2021 органічну соняшникову олію компанії UKROLIYA відтепер використовує ТМ «Стодола». Впродовж 2020 року ТМ «Стодола» тестувала органічну соняшникову олію від UKROLIYA ORGANIC у різних рецептурах. А на початку осені почала використовувати у масовому виробництві.
Инф. agronews.ua
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/326110.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM