10 сен, 10:08
Левова частка перевантажених фур йде в порти, тому боротися з перевантаженням потрібно там. Про це в коментарі УНН заявив експерт громадської компанії "Європатруль" В'ячеслав Коновалов.
"Куди їдуть перевантажені фури? Я вам відповідаю - у порти. Так чому б у самих портах не важити вантажі, там є свої вагові комплекси, там не треба нічого нового будувати, просто треба налагодити контроль", - говорить представник "Європатруля".
Коновалов пояснив, що, якщо зобов'язати порти не приймати перевантажені фури, тоді їм просто буде не вигідно везти таку вагу, з якою їх не приймуть у пункті призначення.
"Щоб стивідори не приймали перевантажені фури. Понад 40 тонн і так далі. Зрозуміло, що вантажівка розрахована на 60 тонн, деякі навіть 100 тонн можуть перевозити. Сенс, щоб з ними розібратися у точці, куди вони везуть це. Щоб їм не вигідно було везти свої великі фури через пів країни, руйнуючи дороги. Тому що їм потім доведеться їх розвантажувати десь, якимось чином, інакше фура в порт не заходить", - підсумував Коновалов.
Нагадаємо, раніше з пропозицією зобов'язати порти зважувати вантажі виступив міністр інфраструктури Владислав Криклій. Також він повідомив, що до кінця року в Україні запустять 50 комплексів автоматичного зважування фур у русі.
Ірина Макаренко
Источник: УНН
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/324425.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM