19 янв, 11:02
Група компаній "Молочний альянс" за підсумками 2018 року збільшила продажі на 8% порівняно з 2017 роком - до 5,7 млрд грн.
Як повідомляє "ПроАгро Груп" з посиланням на AgroTimes, про це повідомив голова наглядової ради групи "Молочного альянсу" Сергій Вовченко.
"У 2018 році ми вийшли на 5,7 млрд грн продажів і приросли на 8%, - зазначив він. - Ми недобрали 250 млн грн до динамічної цифри в 6 млрд грн. Три кварталу йшли в запланованому темпі, але четвертий, який повинен бути успішним, став гіршим кварталом. У четвертому кварталі призупинився експорт, погіршилися внутрішні продажі проти третього кварталу".
За словами Сергія Вовченка, падіння продажів в країні пов'язане з погіршенням купівельної спроможності споживачів, експортних продажів - із цінами на масло та закупівлею сирного продукту Казахстаном.
"У листопаді Казахстан закупив сирного продукту менше запланованого, а в грудні - половину від того, що планував", - уточнив він.
Також серед причин скорочення експорту Сергій Вовченко назвав падіння ціни на масло. "У 2017 році ми продавали масло по $4 тис./тонна, іноді навіть $4,5 тис., - розповів він. - Наприкінці 2018 року ціна на масло впала до $3,6 тис., і в четвертому кварталі ми зупинили продажі, закрили тільки раніше укладені контракти".
На експорт у 2018 році припало 25% від загального обсягу виробництва "Молочного альянсу".
"Порівняно з 2017 роком цей показник зменшився через поставки масла і сирного продукту. У 2017 році частка експорту становила близько 30%", - зазначив Сергій Вовченко.
Инф. proagro.com.ua
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/314448.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM