Тестова партія кавуна прибула на причал у Переяслав-Хмельницькому

07 авг, 08:44

4 серпня в Переяслав-Хмельницькому зустріли баржу із тестовою партією кавуна, що доставлялася Дніпром у рамках пілотного проекту зі створення нового ланцюжка збуту продукції від фермерів Херсонщини. Пілот був запущений місяць тому проектом Агентства США з міжнародної допомоги (USAID) «Підтримка аграрного і сільського розвитку», 28 фермерами, компанією «Нібулон» та торговельною мережею «Сільпо». Доставка вантажу (250 тон) з Голої Пристані до Переяслав-Хмельницького зайняла 4,5 дні.
Через відсутність альтернативних видів транспортування, у «високий сезон» ціни на автомобільні перевезення виростають у два-два з половиною рази; через складнощі з логістикою і збутом близько 30% врожаю кавуна залишається на полі. Оскільки кавуни вантажаться насипом, ще 10-13% продукції зазнає механічних пошкоджень; відсутні стандарти пакування і транспортування. Ланцюжок постачання, що тестується у рамках цього проекту, допоможе знайти рішення для більшості з цих проблем.
Пілотний проект допоможе покращити якість плодоовочевої продукції у торговельних мережах, на чверть зменшить витрати на логістику продукції із Херсону та допоможе дрібним фермерам Херсонщини налагодити ланцюжки збуту для своєї продукції.
«Насправді, наш пілотний проект – не про кавуни. Це, в першу чергу, річкова логістика, а також доступ дрібних виробників до великих мереж. Баржа, що припливла сьогодні – це тест нового ланцюжка постачання продукції, який ми допомагаємо налагодити фермерам Херсонщини, - говорить Патрік Рейдер, керівник проекту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку». – Застосовуючи так званий M4P підхід (Making Markets Work for the Poor), проект USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» виявив слабкі місця у існуючій системі постачання фермерської продукції і допоміг об’єднати зусилля дуже різних гравців, щоб побудувати нову модель, яка працюватиме більш ефективно. Сьогодні ми зустрічаємо тестову партію продукції. Вона дасть можливість відпрацювати механізми логістики і пакування, розрахувати показники вартості і часу, налагодити взаємодію між учасниками. Якщо все піде за планом, найближчим часом Дніпром попливуть наступні партії кавуна, а після успішного завершення пілоту відпрацьований логістичний ланцюжок може бути застосований до інших видів фруктів та овочів».
«Ми одразу погодилися на участь у цьому пілотному проекті, адже він повністю відповідає нашим цілям та цінностям, - підкреслює Максим Діденко, керівник департаменту «Фрукти-овочі» мережі супермаркетів «Сільпо». - Завдяки співпраці нам вдалося вибудувати новий логістичний ланцюжок для поставки продуктів у магазини «Сільпо». При цьому витрати на логістику зменшилися, а ми отримали більш високу якість продукту за рахунок меншого пошкодження кавунів під час транспортування. Крім того, так само, як і USAID, ми активно розвиваємо фермерські господарства у різних товарних категоріях по всій Україні. Знайомимося з фермерами і представляємо їх продукти високої якості на полицях «Сільпо».


Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/305919.html



Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM