29 июн, 13:42
Будь-яких глобальних і об'єктивних перешкод для подальшого зростання експортних поставок пшеничного борошна з України в даний час не існує.
«В цілому, поточний сезон для української пшеничного борошна можна оцінити позитивно. Всього в Україні було реалізовано 1,8 млн тонн продукції, зокрема ДПЗКУ поставила на внутрішній і зовнішній ринки понад 108 тис. тонн даної продукції. Позитивним моментом є, перш за все, рекордні показники українського експорту. Для корпорації цей сезон також ознаменувався значним нарощуванням експортних поставок. Так, з початку маркетингового сезону нам вдалося вийти на перше місце серед вітчизняних експортерів борошна, поставивши на зовнішні майданчики 55 тис. тонн даної продукції», — зазначив експерт.
Також Ятковський зазначив, що ринок українського борошна стає все більш конкурентним — будуються нові переробні потужності, впроваджуються нові технології.
«У той же час споживання борошна в Україні в останні роки знижується — відповідно, виробники шукають нові ринки збуту. Ключовою особливістю 2016/17 МР, зокрема для нашої компанії, можна назвати необхідність ведення активної збутової політики на внутрішньому і зовнішньому ринках одночасно», — додав він.
«Безумовно, ринок борошномельної продукції сьогодні відрізняється високою конкуренцією, в тому числі і цінової. В таких умовах, щоб оптимізувати витрати, зменшити собівартість продукції, вітчизняний виробник повинен, в першу чергу, формувати грамотну стратегію закупівель сировини, побудовану на основі аналізу як внутрішнього, так і зовнішнього сировинних ринків», — підсумував Ятковський.
agravery.com
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/305298.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM