18 май, 20:29
Ось уже 36 років він дружить з самою «царицею полів». Але вважає за краще не акцентувати увагу на своєму високому статусі. Перше враження: керівник Компанії МАЇС Віктор Борисов не любить зайвої уваги до своєї персони. Сам про себе каже, що він - не бос, проста людина. Саме цей, на перший погляд, самий звичайний українець створив з нуля найпотужнішу компанію, де переплелися наука, селекція, виробництво. Компанію, у якій є всі елементи, щоб зайняти місце поруч зі світовими грандами. Віктор Борисов завжди скромний, часом сором'язливий. При цьому одночасно - особистість величезною сили волі, внутрішньої сили, завзяття, терпіння і життєвої енергії. Без сумнівів, в ньому одночасно уживається дві людини: перший - спокійно пливе за течією, другий - бунтар, як криголам, долає снігові тороси непростих буднів вітчизняного бізнесу. У своєму прагненні досягти досконалості в створенні ідеального гібрида кукурудзи Віктор Борисов нагадує головного героя з циклу казок про малахітову скриньку. Так і хочеться сказати Майстер замість офіційного голова правління Компанії МАЇС.
- Вікторе Миколайовичу, на одному з Днів поля, в 2016 році, Ви сказали, що «МАЇС» хоче стати на одну сходинку з світовими компаніями з виробництва насіння.
- Не можу підтвердити мої слова в такій редакції, але суть питання зрозуміла. Прагнення досягти більш високого рівня є першочерговим завданням, думаю, не тільки нашого підприємства. Для цього і народжуються підприємства. У цивілізованому світі ефективний розвиток бізнесу і досягнення високих позицій можливі, якщо лідер і його команда мають об'єднуючу ідею, зрозумілу кожному гравцеві команди амбітний стратегічний план, а також правильно обрану тактику вирішення щоденних покрокових завдань.
Тільки опора на конкурентні переваги наших селекційних продуктів може бути вихідним мінімумом і основою для зміцнення позитивного іміджу бренду. Формування ресурсу довіри до нашого бренду ми бачимо, в першу чергу і виключно, шляхом створення гідних гібридів з оригінальною і унікальною генетикою. Такі гібриди повинні забезпечувати стабільний урожай і високий економічний результат. Витримувати колосальний темп щорічного поновлення генетики ринкових селекційних продуктів з одночасною підтримкою всіх трендів, що визначають високу якість насіння і сучасний сервіс просування товару до кінцевого покупця, - це і означає для нас бути на відповідному рівні в одному ряду з відомими учасниками ринку.
- Що необхідно для втілення планів компанії в життя? Яким повинен бути керівник, чи необхідна підтримка держави?
- Керівник селекційної компанії повинен бути генератором ідей і асоціювати селекцію з роботою мозку, насінництво - з матеріалізацією ідеї, насіннєвий ринок - з процесом споживання матеріалізованої ідеї. Бачити і прогнозувати концепцію розвитку селекційної фірми на 7-10 років вперед - здатність керівника, яка прямо визначає долю підприємства в цілому і кожного конкретного фахівця. Керівнику компанії важливо знати і історію селекції максимальної глибини, а також сформувати і залишити після себе максимальний ресурс для майбутніх поколінь.
Що стосується ролі керівництва країни в будь-якій допомозі нашому бізнесу, мені говорити складно. Розвиток нашого підприємства чимось нагадувало рух по мінному полю. Міни розставлялися десятками контролюючих відомств і сотнями перевіряючих. Мрію про той час, коли інстинкт самозбереження не буде домінантним і цілодобово напружувати мозок, де і яка міна тебе підстерігає. Хочеться без мін і мінерів. Образно застосовуючи біологічну термінологію, мрію і вірю, що бізнес і влада від стану паразитизму перейдуть у фазу симбіозу. Коли це станеться, виграють всі люди нашої країни. Такий стан бізнесу і влади характерний для громадянського суспільства. У нашій країні воно зараз народжується, і такі зміни неминучі.
- Відкриваючи у 2015 році суперсучасний насіннєвий завод, Ви анонсували запуск ще двох заводів.
- Стосовно планів будівництва насіннєвих заводів. Ми ввели в експлуатацію завод з найкращим технологічним обладнанням відомих європейських брендів. Вважаю необхідно при цьому розуміти прописні істини, що нові заводи - це важливо, але це всього лише допоміжний інструмент для просування до споживача носія високого врожаю. Ніякий завод не може бути альтернативою сильній генетиці. Генетика, генетика і ще раз генетика! Так, поганий завод може перекреслити хорошу генетику, але хороший завод ніколи не поліпшить погану генетику. Тому будівництво нових заводів - важливе завдання для нас, і ми цей напрям розвиватимемо. Однак ми розуміємо, що в поєднанні компонентів генетика-завод, як то кажуть, ноги ростуть з ефективних селекційних програм.
agronews.ua
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/304625.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM