12 окт, 17:04
Із закриттям російського ринку збуту українські аграрії почали боротьбу за європейських та азіатських покупців. Після 20 років орієнтації на Росію доводиться багато змінювати — нарощувати темпи, покращувати стандарти якості.
Про це пише BusinessViews.
Українські сільгоспвиробники вже давно почали шукати альтернативні майданчики, і знайшли їх як в Європі, так і в Азії. Вітчизняні тваринники проклали дорогу на Схід, де тепер зосередилися ключові покупці продукції.
Зерно і жири продовжують займати ключові позиції в структурі експорту. Однак за кордон продається в основному низькоякісна пшениця, якою годують тварин. Тому давній стереотип про Україну як житницю Європи залишається лише високою фразою.
З початком торгових воєн з Росією в 2013 році Україна зуміла вдало перенаправити експортні потоки аграрної продукції.
Зараз наша країна експортує товари сільськогосподарського характеру в 190 країн світу, до того ж ведуться переговори ще з десятком держав.
Серед головних покупців української агропродукції — Китай, Єгипет, Індія і країни ЄС.
Инф. agravery.com
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/300880.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM