«КОХАЙМОСЯ!)» — означає «ШАНУЙМОСЯ!)»

30 авг, 11:26

«Нас має бути 52 мільйони!», «Країні не вистачає „Оскарів”!», «Країні не вистачає космонавтів!», «Країні не вистачає футболістів!», «Країні не вистачає нобелівських лауреатів!» — і заклик «Кохаймося!)» — так виглядає ініціатива рекламістів, за якою стояли не тільки і не стільки демографічні заклики, але й чіткі задачі по вирішенню проблем соціальної реклами. «Кохаймося!)» — так називається безпрецедентна акція Асоціації зовнішньої реклами України, що проходила в Києві з середини липня до кінця серпня.

За словами Артема Біденка, керівника Асоціації зовнішньої реклами України, цю соціальну рекламу було оприлюднено заради неї самої, тобто щоб виявити особливості сприйняття такої реклами українцями.

За результатами проведених соціологічних досліджень було встановлено, що кампанія «Кохаймося!)» привернула увагу киян, хоча проблема народжуваності не входить до числа найбільш актуальних проблем мешканців міста. 84% опитаних бачили хоча б один із щитів зі соціальною рекламою цієї серії. Із усіх сюжетів найбільше запам’ятався сюжет про 52 мільйони. Більше ини жителів столиці змогли доволі однозначно пояснити зміст реклами «Кохаймося!)» — як заклик до збільшення народжуваності. Інші популярні інтерпретації: «про любов і повагу до ближнього» (8%), «про погану демографічну ситуацію» (5%). Були і негативні відгуки (3%). Разом з тим, майже кожен дев’ятий із опитаних не зміг визначити, чому саме присвячена реклама.

Більше ини опитаних «впізнали» в кампанії «Кохаймося!)» соціальну рекламу.

Сам сюжет реклами не передбачав вирішення гострих соціальних проблем суспільства, а в легкій розважальній формі закликав жителів України до об’єднання, взаєморозуміння і, не без гумору, до поліпшення демографічної ситуації в країні.

Зазначимо, що проводилася ця кампанія тільки в Києві. Хоча було багато бажаючих із регіонів запозичити і собі рекламні плакати цієї акції. Це вдалося лише Запоріжжю та Ужгороду, оскільки вони є ами профспілки Асоціації зовнішньої реклами України.

Слід зауважити, що акція «Кохаймося!)» не зустріла підтримки з боку київських чиновників. На сьогоднішній день соціальну рекламу «Кохаймося!)» на владному рівні Києва соціальною не визнано. А це означає, що за розповсюдження на рекламній площі потрібно платити орендну плату (соціальна реклама розповсюджується безкоштовно). В столиці орендна плата складає в середньому $450 на місяць за одну площину. В Києві одночасно реклама розміщувалась на 700 рекламних носіях. Всю акцію профінансували оператори зовнішньої реклами. Якби таку кампанію проводив комерційний клієнт, то без креативної частини (затрати на розробку дизайну, форми плакатів і т. д.) проект коштував би близько $180 тис. Проте, в Ужгороді та Запоріжжі чиновники на рівні заступників мерів підтримали цю акцію.

За словами міністра у справах молоді, сім’ї та спорту Юрія Павленка, на засіданні уряду один із найвищих посадовців Київської влади запропонував навіть ініціювати службове розслідування, щоб визначити «хто змушує український народ займатися тим, що роблять кролики». Це він таким чином інтерпретував слово «кохаймося». Взагалі ж слово «кохаймося» немає аналогів і його неможливо перекласти на іншу мову світу. Однозначність сприйняття слова «ускладнюється» ще й смайліком, що означає іронію, жарт. Саме за допомогою цього символу автори і хотіли підкреслити іронічність послання.

За переконанням координаторів проекту, «Кохаймося!)» означає все ж таки «Шануймося!)».

Загалом акція «Кохаймося!)» пройшла досить успішно і показала, що наше суспільство готове до соціальної реклами. Звичайно, соціальна реклама не вирішує проблеми, але вона може впливати на ситуацію. Про успішність акції свідчить хоча б той факт, що сьогодні багато хто намагається використати цей успішний бренд. Наприклад, нещодавно у Києві були розміщені рекламні щити та розклеєні листівки з гаслом «Бережіть кохання!», що мають на меті комерційну рекламу.

В акції «Кохаймося!)» уже фактично поставлено крапку, але рекламні плакати ще висітимуть до кінця вересня.

В перспективі планується подальше використання доволі успішного бренду «Кохаймося!)».

Роман Клочко,

кореспондент

ELCOMART.NEWS

(e-news)


Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/29957.html



Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM