06 июн, 17:30
Країни АСЕАН - один з найперспективніших регіонів у світі щодо майбутнього експорту українських товарів. Про це заступник Міністра з питань євроінтеграції відзначила у своєму блозі «Про Україну, Росію, АСЕАН і мільярд доларів на рік» в онлайн-виданні «Економічна правда», повідомляє прес-служба Мінагрополітики.
«Економіки країн АСЕАН разом становлять сьому за розміром економіку світу. За прогнозами, у 2050 році вона буде четвертою. ASEAN - це 7% світової торгівлі. Понад 67 млн сімей вже зараз є частиною класу споживачів. У 2025 році таких сімей буде 134 мільйони. У регіоні стрімко розвиваються онлайн-технології та урбанізація. Це один з найперспективніших регіонів у світі щодо майбутнього експорту українських товарів, і наші експортери потроху його освоюють», - зазначила Владислава Рутицька.
«На початку 2016 року я прогнозувала, що через три-чотири роки український агроекспорт до країн АСЕАН може вийти на позначку 1 млрд дол. США. Це реально, зважаючи на наші можливості і попит на українську продукцію в Індонезії, Малайзії, Філіппінах, В'єтнамі, Таїланді. Результати агроекспорту на початку 2016 року тільки підтвердили мої оцінки», - додала вона.
Також Владислава Рутицька відзначила, що у першому кварталі відбувся значний позитивний зсув у торговельних відносинах між Україною і країнами АСЕАН. Загальний ріст агроекспорту становив 64%! І це при нинішніх цінах на агропродукцію.
За результатами чотирьох місяців ріст ще більший. Україна подвоїла показники агроекспорту. Тільки за чотири місяці 2016 року експорт до країн АСЕАН приніс нашим експортерам 183 млн дол. США.
Найкращу динаміку демонструє агроекспорт до Сингапуру, Індонезії, Таїланду. Є позитивні зрушення у торгівлі з В'єтнамом і Мянмою. Найбільші ж обсяги продукції йдуть до Таїланду, Індонезії і Малайзії. На ці три держави припадає 85% усього експорту в регіон.
«Нам потрібно активізувати свою присутність скрізь, де є потенційний інтерес для українських експортерів. Нам потрібна ЗВТ з однією із держав АСЕАН. Це може бути Сингапур, може бути В'єтнам, може бути хтось інший. Ми повинні активізувати роботу в цьому напрямі. Нам треба просувати інтереси українського бізнесу, розширювати свою присутність на ринках та асортимент продукції на експорт», - зазначає Владислава Рутицька.
Вважаю, що саме на східних ринках знаходиться чи не найбільша перспектива для українських виробників через 10-15 років.
agronews.ua
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/298551.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM