20 май, 18:30
На сьогоднішній день кооперація дрібних виробників ягід є одним з найбільш успішних способів виходу на зовнішній ринок. Про це розповіли Олег Шубрат і Дмитро Зубаха, засновники кооперативу «Київський» в ході свого виступу на сьомій міжнародній конференції «Ягоди України-2016: заморозка і свіжий ринок».
«Ми в першу чергу, робимо акцент на органічні ягоди, так як саме така продукція користується найбільшим попитом на європейському ринку, - зазначив Дмитро Зубаха. - Для порівняння, заморожену органічну малину в минулому році ми реалізовували по 2-2,5 євро / кг, що в 1,5 рази дорожче, ніж аналогічна неорганічна продукція».
«Завдання нашого кооперативу - допомогти виробнику не тільки виростити органічну продукцію, а й пройти необхідну сертифікацію. Крім того, ми готові надавати посадковий матеріал і надалі допомагати реалізовувати зібраний урожай. Таким чином, основне завдання виробника - виростити ягоду, щоб виконувати всі необхідні технологічні рекомендації»- продовжив Олег Шубрат.
Також експерти відзначили, що обов'язковою умовою для початку виробництва органічної ягоди є наявність ділянки землі, який не оброблявся будь-якими хімічними речовинами як мінімум останні три роки.
agronews.ua
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/298242.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM