23 окт, 23:17
В Україні є чимало зернотрейдерів, для яких було б доцільно створювати свій власний парк для перевезення вантажів, не розраховуючи на потужності «Укрзалізниці». Про це в ході Українського форуму транспортної інфраструктури минулого тижня заявив заступник голови правління Державної продовольчо-зернової корпорації Роман Насиров.
«Кожен трейдер повинен вирішити це для себе сам, виходячи з ряду факторів: наскільки економічно вигідна дана інвестиція, який додатковий обсяг навантаження це дасть і наскільки інвестиційні можливості того чи іншого трейдера дозволяють йому це зробити. У цього бізнесу великий період окупності, і його маржинальність буде істотно менша, ніж рентабельність самого трейдерства», — сказав Насиров.
За словами заступника голови Державної продовольчо-зернової корпорації, Україна дуже добре укомплектована піввагонами, але відчувається різкий брак вагонів-зерновозів — за підрахунками ДПЗКУ, щоб забезпечити потреби зернотрейдерів, необхідно ще близько 7 тисяч зерновозів.
Він також заявив, що державна продовольчо-зернова корпорація вже прийняла рішення придбати для власних потреб 2-3 тис. вагонів-зерновозів.
Довідка: раніше Укрзалізниця повідомляла, що трейдери часто створюють штучний дефіцит зерновозів, подовгу затримуючи вагони і використовуючи їх як склади на колесах.
agravery
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/277759.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM