Почему в Украину больше не ввозят авто
31 май, 07:33
Імпортери авто у травні не ввозили в Україну автомобілів з об'ємом бензинових двигунів 1-2,2 л, які потрапляють під дію введених з 14 квітня ввізних мит. Про це повідомив голова Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко.
"За наявними у мене даними Держмитниці, з моменту набрання чинності мит в Україні імпортери не ввозили автомобілі, встигнувши ввезти певну кількість до введення мит", - сказав він.
Назаренко, підкреслив, що через цю ситуацію надходження до бюджету від імпорту авто в травні "практично дорівнювали нулю". Раніше ж частка надходжень від імпорту автомобілів в загальному обсязі митних надходжень до бюджету поступалася тільки надходженнями від нафти і газу.
Подальшу ситуацію імпортери прогнозувати не наважуються. "Зараз економічна ситуація така, що навіть за автомобілями за зниженими цінами чергу не варто. Тим більше ті, хто хотів придбати автомобіль, вже зробили це до введення мит, і в очікуванні можливого скасування мита навряд чи потенційні покупці захочуть купувати дорогі авто, а віддадуть перевагу виждати до кінця року", - вважає генеральний директор АВТ-Баварія Олександр Тимофєєв.
"З 15 травня розпочався 90-денний термін, протягом якого у зв'язку з введенням мит СОТ може ввести санкції щодо України, і зараз уряд у зв'язку з цим зайняв вичікувальну позицію з прийняттям закону про утилізаційний збір. Якщо ж світова спільнота і Європа не відреагують, то швидко приймуть і утилізаційний збір, тим більше що спецмито таки можна відмінити", - сказав Назаренко.
Як нагадує Економічна правда, раніше були введені спеціальні мита на імпорт в Україну нових легкових автомобілів з бензиновими двигунами об'ємом 1000-1500 куб. см у розмірі 6,46% і 1500-2200 куб. см - 12,95% незалежно від країни походження та експорту.
"За наявними у мене даними Держмитниці, з моменту набрання чинності мит в Україні імпортери не ввозили автомобілі, встигнувши ввезти певну кількість до введення мит", - сказав він.
Назаренко, підкреслив, що через цю ситуацію надходження до бюджету від імпорту авто в травні "практично дорівнювали нулю". Раніше ж частка надходжень від імпорту автомобілів в загальному обсязі митних надходжень до бюджету поступалася тільки надходженнями від нафти і газу.
Подальшу ситуацію імпортери прогнозувати не наважуються. "Зараз економічна ситуація така, що навіть за автомобілями за зниженими цінами чергу не варто. Тим більше ті, хто хотів придбати автомобіль, вже зробили це до введення мит, і в очікуванні можливого скасування мита навряд чи потенційні покупці захочуть купувати дорогі авто, а віддадуть перевагу виждати до кінця року", - вважає генеральний директор АВТ-Баварія Олександр Тимофєєв.
"З 15 травня розпочався 90-денний термін, протягом якого у зв'язку з введенням мит СОТ може ввести санкції щодо України, і зараз уряд у зв'язку з цим зайняв вичікувальну позицію з прийняттям закону про утилізаційний збір. Якщо ж світова спільнота і Європа не відреагують, то швидко приймуть і утилізаційний збір, тим більше що спецмито таки можна відмінити", - сказав Назаренко.
Як нагадує Економічна правда, раніше були введені спеціальні мита на імпорт в Україну нових легкових автомобілів з бензиновими двигунами об'ємом 1000-1500 куб. см у розмірі 6,46% і 1500-2200 куб. см - 12,95% незалежно від країни походження та експорту.
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/275130.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM