20 июл, 10:55
Двері з кодовим замком між пенсіонерами і працівниками Білоцерківського районного пенсійного фонду, - так „зрозуміли” Наказ міністра праці №168 про покращення умов обслуговування громадян у Білоцерківському районному пенсійному фонді.
„У районному Пенсійному фонді мене вразив підхід до громадян - за зовнішньою впорядкованістю приховується неможливість простого пенсіонера доступитися до співробітника, який покликаний розв’язати пенсійну проблему та дати вичерпні відповіді на будь які питання з якими підходить пенсіонер”, - заявив міністр праці під час відвідин Білоцерківського районного пенсійного фонду .
„Я дав доручення забезпечити вільний доступ усіх пенсіонерів до спілкування із спеціалістами, зняти двері із кодовими замками, - зазначив він. - Крім того, я доручив навести лад із прийомом громадян: оскільки прийом громадян протягом двох днів, як це передбачено у Білоцерківському районному відділені пенсійного фонду, прямо суперечить Наказу міністра праці №168, який зобов’язує керівників здійснювати прийом громадян щодня”. „Чомусь, наприклад, інші соціальні установи міста та районну перейшли на цей режим, а керівництво районного на такий крок не спромоглося”, сказав В’ячеслав Кириленко. „Ніхто не має мого права відгороджуватися барикадами від проблем пенсіонерів”, - підкреслив В’ячеслав Кириленко.
„Величезну кількість людських проблем можна розв’язати за допомогою уважного ставлення до людей”, - наголосив міністр праці. Міністр повідомив, що ситуацію в Білоцерківському районному пенсійному фонді Міністерство бере під контроль, а моніторинг виконання Наказу №168 буде проводитися по всій території України.
В’ячеслав Кириленко нав, що відповідно до Наказу „Про створення належних умов для обслуговування громадян на підприємствах, в установах та організаціях сфери управління Міністерства праці та соціальної політики України” керівники установ соціальної сфери мають вести особистий прийом, збільшується кількість прийомів. Згідно з цим документом, працівники установ та організацій сфери управління Мінпраці зобов’язані забезпечити ввічливе та уважне ставлення до громадян, розгляд усіх письмових та усних звернень по суті, недопущення формальних відписок на такі звернення, ретельну перевірку та невідкладне реагування на звернення, де йдеться про недоліки у роботі або оскарження рішень посадових осіб, вільний та безперешкодний доступ до інформації, що не містить державної таємниці. Також в наказі вказано на неприпустимість оплати у будь-якій формі громадянами послуг працівників.
Наказом передбачено з 1 липня 2005 року створення у відомчих підрозділах Мінпраці належних умов для прийому громадян, зокрема, забезпечення прийому громадян працівниками установ не менш як 4 дні на тиждень, у т.ч. не менше 2 днів на тиждень – не менш як по 8 годин, в решту прийомних днів тижня – не менш як по 4 години, здійснення керівниками особистого прийому громадян не рідше одного разу на тиждень та не менше двох годин поспіль, наявності на стендах і кабінетах у зручному для ознайомлення вигляді інформації про час і місце прийому, а також інформації про види та розміри соціальної допомоги, пільг та інших соціальних виплат та послуг, процедуру їх отримання, перелік необхідних документів, номер телефону та номер кабінету, де можна отримати додаткові роз’яснення з приводу цієї інформації. Для зручності відвідувачів наказом передбачено забезпечення установ Мінпраці необхідною кількістю відповідних меблів.
Окремим пунктом у Наказі передбачено забезпечення необхідних умов для безперешкодного доступу до установ сфери управління Мінпраці осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Инф. Мінпраці та соцполітики
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/25588.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM