31 май, 11:29
Проект наказу розроблено на виконання вимог Закону України від 12.01.2005 № 2322-ІУ “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо посилення правового захисту громадян та запровадження механізмів реалізації конституційних прав громадян на підприємницьку діяльність, особисту недоторканність, безпеку, повагу до гідності особи, правову допомогу, захист)”, яким внесено зміни та доповнення до Закону України від 04.12.1990р. №509-ХІІ “Про державну податкову службу в Україні” для використання посадовими особами органів державної податкової служби при проведенні невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових документальних перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи податкової служби.
Метою підготовки проекту є приведення діючих нормативно-правових актів у відповідність до змін у законодавстві, зокрема, забезпечення єдиного порядку відображення результатів документальних перевірок суб'єктів підприємницької діяльності – юридичних осіб, їх філій, відділень та інших відокремлених підрозділів.
Із набуттям чинності законопроекту, буде скасовано “Порядок оформлення результатів документальних перевірок щодо дотримання податкового та валютного законодавства суб'єктами підприємницької діяльності – юридичними особами, їх філіями, відділеннями та іншими відокремленими підрозділами”, що затверджений наказом ДПА України від 16.09.2002р. №429 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.12.2002р. за №1023/7311.
В регуляторному акті визначено такі терміни перевірок, як “планова виїзна”, “позапланова виїзна”, “невиїзна документальна”.
Особливістю нової редакції Порядку є норма, що передбачає визначення результатів перевірки та підписання акту, лише за умови обов'язкового врахування пояснень й зауважень посадових осіб суб'єкта господарювання після їх розгляду на засіданнях комісій по спірних питаннях. Це сприятиме уникненню конфліктних ситуацій при підписанні актів документальних перевірок, що дасть можливість зменшити загальну кількість скарг, що надходять до податкової служби від платників податків. У разі незгоди з результатами перевірки, викладеними в акті, за платником податків також залишатиметься право на оскарження. Заперечення до акту необхідно буде надати впродовж трьох днів від дня отримання акту перевірки.
Крім того, в проекті Порядку більш детально викладено вимоги щодо оформлення матеріалів перевірки й підписання актів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових документальних перевірок, як посадовими особами суб'єкта господарювання, так і органу державної податкової служби. Визначено чіткий порядок вручення акту перевірки.
Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, а також їх об'єднань до проекту наказу ДПА України „Про затвердження Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства ” можна надсилати упродовж 1 місяця з дати його оприлюднення на адресу розробника: поштову – 04655, МПС, м.Київ-53, Львівська площа, 8, Державна податкова адміністрація України, Департамент контрольно-перевірочної роботи та електронну – odanilovasta.
Зауваження та пропозиції також можна надсилати на адресу Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України: поштову – 01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 та електронну – business-radakmu.
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/16494.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM