Мінтрансзв’язку відокремило Державну морську лоцманську службу
22 дек, 14:00
Наказом Мінтрансзв’язку від 06.12.2005 № 856 „Про створення державного підприємства „Державна морська лоцманська служба” за рахунок передачі відповідних функцій від ДП „Дельта-лоцман” створено нове підприємство державної форми власності. Наказом Мінтрансзв’язку від 12.12.2005 № 870 затверджено Статут цього підприємства. На цей час завершені усі заходи з його державної реєстрації.
ДП „Державна морська лоцманська служба” віднесено до сфери управління Мінтрансзв’язку та підпорядковано Державному департаменту морського і річкового транспорту.
Основний напрям діяльності цього підприємства - надання послуг з лоцманського проведення та регулювання руху суден за рахунок зборів за послуги лоцманських служб та служб регулювання руху суден. Зазначені послуги надаються у районах обов’язкового та необов’язкового лоцманського проведення суден на морських шляхах і внутрішніх водних шляхах, на підходах до морських торговельних, спеціалізованих та інших портів, в акваторіях цих портів, між портами, а також у районах складних для плавання суден та інтенсивного судноплавства.
ДП „Дельта-лоцман” залишається окремою юридичною особою у сфері управління Мінтрансзв’язку. Спеціалізуватися воно буде виключно на технічному утриманні та експлуатації каналів за рахунок стягнення кого збору, тому й персонал у ньому залишиться лише тий, діяльність якого пов’язана із технічним утриманням та експлуатацією каналів. Решта колективу ДП „Дельта-лоцман” буде автоматично переведена до новоствореного ДП „Державна морська лоцманська служба” із збереженням усіх соціальних гарантій та матеріальних благ.
Створення ДП „Державна морська лоцманська служба” націлено виключно на підвищення ефективності господарювання та рівня забезпечення безпеки судноплавства. Обов’язковими умовами є збереження існуючої мережі філіалів та обсягів бюджетних платежів до відповідних територіальних громад.
Відокремлення лоцманської служби обумовлено, по-перше, доцільністю спеціалізації діяльності із забезпечення безпеки судноплавства. По-друге, необхідно підвищити ефективність використання державного майна та збільшити платежі до бюджетів, у тому числі за рахунок чіткого розмежування напрямків діяльності та оптимізації витрат. І, по-третє, створення цього підприємства дозволяє уникнути ризиків втрати державного майна, що виникли як наслідок сумнівних фінансових схем та договорів, укладених в минулих роках ДП „Дельта-лоцман”.
Виділення лоцманської служби зі складу ДП „Дельта-лоцман” є необхідним кроком, спрямованим на дотримання інтересів держави, її економічної безпеки, виконання нею міжнародних зобов’язань, а також збереження інтересів колективу підприємства. Питання створення окремої спеціалізованої лоцманської служби, за дорученням Міністра транспорту та зв’язку Віктора Бондара, були детально обговорені у підрозділах та колективі ДП „Дельта-лоцман”, який розуміє важливість та доцільність цього рішення.
Враховуючи стратегічне значення лоцманської служби для держави, прийнято рішення щодо підготовки подання про віднесення ДП „Державна морська лоцманська служба” до переліку підприємств, що не підлягають приватизації. Це буде зроблено найближчим часом. Планується також внести зміни і доповнення до деяких нормативно-правових актів Мінтрансзв’язку стосовно функціонування лоцманських служб та служб регулювання руху суден.
Прес-служба Мінтрансзв’язку 01135, м. Київ-135, пр. Перемоги,14
т. 271 49 60, 61, факс 271 49 63
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/123278.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM